Turistický kurz 6.B

15. 10. 2021

Adaptační kurz Malá Skála

Šesťáci mají na druhém stupni nový kolektiv a nové učitele. Kurz jim pomohl, aby se lépe poznali a nastartovali spolupráci do dalších školních let.

Kurz probíhal na Malé Skále. První den po tom, co jsme vyrazili do Besedic, abychom se naučili práci s mapou a orientací v přírodě. Cestu zpátky jsme hledali přes skalní bludiště Kalich a už jsme si prolézačky mezi skalkami Chléviště.

Druhý den byl naším cílem Frýdštejn, s krásnými vyhlídkami na Ještěd nebo Bezděz. Ráno jsme vystoupali z husté mlhy, kterou bylo zahaleno celé údolí Jizery a navštívilo i zajímavost Libereckého kraje - cihlovou rozhlednu Kopanina. Na odpoledne až do večera byly připraveny hry k posílení teamového ducha, různé štafety, vybíjená a nesměl chybět ani malý táboráček s opékáním buřtů a krátká noční stezka.

Poslední den jsme si vyšli na skalní hrad Vranov - Pantheon, rozloučili se a všichni odjíždějí domů s dobrou náladou a zážitky s kamarády. Noví žáci se rychle začleňují do kolektivu, počasí nám přálo, a tak přidáváme několik fotografií…

Používáme soubory cookies

Tyto webové stránky používají soubory cookies a další sledovací nástroje s cílem vylepšení uživatelského prostředí, zobrazení přizpůsobeného obsahu a reklam, analýzy návštěvnosti webových stránek a zjištění zdroje návštěvnosti.