9. 4. 2025
Vlastivěda hravě
Kdo to byli Keltové? Jak vypadala polozemnice? Co je oppidum? Tyto a další poznatky si názorně, vlastní činností a prožíváním osvojili žáci 4.C při tzv. činnostním učení během předmětu vlastivěda. Základním principem tohoto pojetí výuky je probouzení zájmu žáků, jejich motivace k aktivnímu poznávání, učení činností. Žáci si při vlastnoruční výrobě modelů historických příbytků a dalších činnostech díky zážitku učební látku lépe pamatují a uvědomují si i důležité historické souvislosti. Takto pojatá výuka je baví a zapojují se spontánně i pasivnější žáci. Vzhledem k časové náročnosti nelze tímto způsobem realizovat všechny hodiny vlastivědy, ale jedná se pro všechny zúčastněné o příjemné zpestření.
Používáme soubory cookies
Tyto webové stránky používají soubory cookies a další sledovací nástroje s cílem vylepšení uživatelského prostředí, zobrazení přizpůsobeného obsahu a reklam, analýzy návštěvnosti webových stránek a zjištění zdroje návštěvnosti.