Vodácký kurz 9.C - Jizera

22. 6. 2022

9.C na vodáku - Jizera

9.C na Vodáku

23. května 2022 jsme vyrazili na „vodák“. Nekonečné čekání skončilo. Jeli jsme vlakem, smáli se a užívali začátek výletu. Cílem naší cesty byl penzion Malá Skála v Pojizeří. Ale k němu jsme si museli cestu pěkně „vyšlápnout“, i s proklatě velkými batohy na zádech. Stálo to za to. Penzion byl krásný, s bazénem a malou farmou.

Těšili jsme se na koupání, ale paní učitelky nás převezly. Čekala nás túra na zbořeninu hradu Frýdštejn. A hádejte – pořád do kopce! Zpátky jsme se ale stavili na pizzu, která nám dodala energii. Po návratu na penzion jsme si všichni skočili do bazénu.

Druhý den ráno jsme si na Žluté plovárně vyzvedli zamluvené rafty, vesla a vesty. Rozdělili jsme se do skupinek a naskočili na vodu. To byla sranda. I když se paní učitelky moc snažili, točili jsme se, lovili vesla, zasekávali na mělčině, brodili ve vodě. Ale jez jsme sjeli všichni! Odpoledne jsme dorazili do kempu Zrcadlová koza, kde jsme se posilnili a pokračovali až do Dolánek. Tam jsme rafty vyměnili za koloběžky. Helmy jsme si vezli s sebou. Byla to parádní jízda.

Třetí den jsme měli strávit v lanovém centru, ale všichni jsme chtěli opět na vodu. Bohužel ráno nás zastavil déšť. My jsme to ale nevzdali a vyrazili i přes nepřízeň na lodě. Už jsme byli mazáci. Takže o to víc jsme se koupali v řece, aniž bychom chtěli. Zpátky jsme jeli vlakem.

Večer jsme si sedli s kytarou k ohni. Zpívali jsme a užívali si pohodičku. Super bylo, že jsme všichni měli na sobě naše krásné třídní mikiny. Prostě patříme k sobě.

Byl to nejlepší školní výlet. Chceme jet znovu :o)

Lenka Tomasova

Používáme soubory cookies

Tyto webové stránky používají soubory cookies a další sledovací nástroje s cílem vylepšení uživatelského prostředí, zobrazení přizpůsobeného obsahu a reklam, analýzy návštěvnosti webových stránek a zjištění zdroje návštěvnosti.